30 oktober 2012

Mountainbike weekendje achter de rug

Het heeft even geduurd, wegens weinig tijd te hebben.

Zaterdag met mijn pa vroeg vertrokken naar Oostakker want hij moest nog de middag in.
Alles stond klaar, had pa al gedaan. Ingeladen en fietsen op de auto gezet, en we konnen vertrekken richting Oostakker.
We kwamen daar aan, alles aan.
Opeens riep mijn pa naar mij, en zei: Dylan ik heb de verkeerde schoenen bij. Hij had zijn raceschoenen i.p.v. zijn mtbschoenen mee. Dat was zeker balen.
Maar ik ben toch vertrokken, helemaal alleen voor de rit van 50km.
Het was een zware/regenachtige rit. Sommige stukken kon je gewoon niet door rijden, moest je gewoon je voet aan de grond zetten. Maar ik plooide niet, en gewoon doorzetten op kracht doorgaan.
Uiteindelijk stond ik met stoppen aan de rustop ietsje minder dan 2uurtjes terug zei mijn pa.
Dus dat betekend dat ik dan flink heb moeten doorrijden. Tevreden terugkijken op de tocht.

Zondagochtend vettrokken voor de 50km lange veldtoertocht in Sas van Gent, onze eigen Cargill veldtoertocht.
De eerste 20km ong. alleen gereden tot de rust. Redelijk hard doorgereden. In iedergeval het lag er tot dan toe super bij, geen modder. Het parcours was prachtig en super goed gepijld van de mannen.
Na wat drinken en eten, en gepraat te hebben met de mannen van de club, weer vertrokken.
Dan vertrokken met de 2 snelleste mannen van de club. Die reden flink door. Ze waren heel goed in het technische stuk in het bos.
De snelheid zat er bij JP en Daniel zeker in.
Ik moest me nog haasten want om half 1 moest ik al terug bij de AH staan. Uiteindelijk ong. ietsje meer dan 25km/u dacht ik dat ze zeiden.

Vandaag lekker halfuurtje gelopen na een hele dag gewerkt te hebben. Het ging super goed met het lopen. Morgen of stukje fietsen/ of stukje lopen. Kijken hoelaat ik uit me bed ben.

1 opmerking:

  1. Goed bezig broertje doe zo voort met fietsen als je zo blijft rijden zal je elke keer winnen WINNEN!!!!!!!!!>3
    Gr. Je zusje

    BeantwoordenVerwijderen