14 oktober 2012

Weer terug opnemen van deze weblog!

Hallo iedereen,

Ik ga weer mijn weblog wat bijhouden, en hopelijk wat meer lezers en volgers.
Ik ga mijn verslagen ook wat korter maken. Kort maar krachtig, zodat ze wat aangenamer zijn om te lezen.

Ben weer een hele tijd bezig met trainen voor volgend seizoen de Junioren dan al !
Ben bezig met trainingen zoals op de mountainbike/koersfiets te trainen, hardlopen en binnekort ook fitnissen in Terneuzen.

Gisteren weesten fietsen naar Merelbeke met mijn vader.
Was heel leuk, super zwaar weer ene hele dag in de regen gefietst.
Het lag heel modderig, afgelopen dagen natuurlijk veel geregent.
Ik gleed soms gewoon weg met mijn mountainbike, niet normaal gewoon.
Maar het zijn wel goede trainingen door de regen en ploeteren in de modder.
Uiteindelijk hadden we bijna 50km in de regen en in de modder geploetert.
Daarna na thuiskomst wat gegeten en gedoucht.
Dan lekker aan tafel geschoven voor het avondeten.

Vandaag alweer een hele dag gewerkt.

Ik ga proberen bij elke training een fototje erbij te plaatsen, hopelijk wat volgers !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten