16 oktober 2012

Iets bereiken is het doel

Gisterenmiddag terug op de Trek gesprongen om te gaan trainen. Ik had niet veel tijd om te trainen, dus besloten om een kleiener training te doen. Dus zo ongeveer 40km gefietst.
Met alsmaar kleine omwentellingen op mijn kleine blad. Omdat je zo pas sterker/beter kan worden.
En dat is het doel, er zat nog redelijk  veel wind, dus was nog een lastige training.
Het doel was gisteren klein te trainen maar toch stevig door te trainen.
En dat doel is ook geslaagd. Onderweg kwam ik nog even mijn goede maat Jelle Smalheer tegen, daar nog zeker kwartiertje met staan praten aan de kant van de weg. Na thuiskomst, gedoucht en naar de verjaardag van mijn opa/pepe geweest.

Vandaag lange dag school gehad(8-half5), dan altijd snel naar huis fietsen, zorgen dat ik niet voor de brug sta. Tas thuis zetten, wat drinken. En op naar de fysiotherapie. Daar altijd oefenen.
Dan thuis Spaghetti gegeten altijd goed spaghetti, daar zit alles in watg een sportmens nodig heeft.
Na het eten besloten om een stukje te LOPEN. Lopen doe ik ook al een tijdje voor in de winter een extra training te hebben en zo nog een betere/goede conditie te hebben. De vorige weken altijd maar een half uurje gelopen. Maar vandaag het al wat opgevoerd naar 40min. Ik wil ook niet te lang lopen, omdat dat ook niet goed is, voor bv. blessures,...  Maar het ging vandag super goed. De eerste 10min. gingen minder, maar daarna ging het super goed. Op een vlot/ stevig tempo doorgelopen. Op het einde nog een eindsprintje gedaan voordat ik thuis was.
Deze week opvoeren naar 45min.

Kan tevreden terugblikken op deze 2dagen, heb geen vakantie, dus train 's avonds door!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten