20 oktober 2012

Vlammen op de mountainbike en nieuwe ploeg!!

Gisteren mijn mountainbike in orde laten zetten door Daniel P. En kurt Wauters.
Voor vandaag te gaan vlammen in Mariakerke.
Ik wou graag naar DE koppenberg, maar mijn pa wou niet.
Dus dan maar naar Mariakerke geweest met ons 2en.
Daar vertrokken in Mariakerke voor een rit van 50km.
We kwamen bijna niemand tegen, en als we mensen tegen kwamen was het voor ons. En die vlamden we dan altijd voorbij.
Het was een zeeer mooi parcours, soms was het wel eens glijden met de fiets. Maar dat heb je altijd wel. Opeens hadden we zo een stukje echt slecht berijdbaar, en er dan toch doorgereden.
Je moest door dat stukje wel serieus doorrijden anders viel je stiel in de modder, liep je fietst vast en viel je. Maar het is ons gelukt, we hebben er door geploeterd.
Na de tocht fiets afgespoten, dan fietsen op het fietsenrek gezet, propere kledij aangedaan.
Dan vertrokken naar huis, maar jah we reden de Mac. Donald voorbij. Daar nog even gestopt, een burgertje genomen. En weer richting thuisfront gereden.
Bij thuiskomst gedoucht en de fiets volledig ingesmeert, gepoetst en nieuwe buitenbanden opgeled. Het lijkt wel net een nieuwe mountainbike. Mountainbiken is afzien, en tegelijkertijd genieten en vlammen. We hadden 50km.

Dan ben ik volgend jaar te zien in de kleren van KVC 'T MEETJESLAND!
Dit is mijn nieuwe ploeg voor volgend seizoen, nieuwe ploeg = nieuwe uitdagingen.
Het ziet er een hele leuke ploeg uit, en heb getekend. Dus het is al allemaal officieel!!
Laat het seizoen 2013 maar snel komen, 1ste jaars junioren ik kom eraan. De wil is er.
Nog wat extra krachten, en snelheid trainen! Trainen gaan we doen Trainen!!
DE website vand e nieuwe ploeg is : http://www.vc-meetjesland.be/

Leuk dat ik wat meer volgers heb, iedereen die nu alles volgd. Zorg voor meer volgers, hoe meer volgers= hoe leuker het ook is om het bij te houden!!

Tot de volgende, morgen hele dag werken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten