25 oktober 2012

Goeie looptrainingen afgelegd

Beste volgers,

Leuk dat er de laatste tijd zoveel volgers mijn blog volgen.
Als er meer volgers komen, komt er een verandering aan de website!! Een serieuze verandering.

Dinsdagavond 35minuten gelopen, dar door de polders en langs de fabrieken van Sas. Was een lekkere training. Constant op een en dezelfde tempo doorgelopen. En viel zo goed als geen een keer stil. Het gaat alsmaar beter en beter. En dat is ook alleen maar goed. Zo krijg ik er meer zin in, hoe beter het gaat hoe meer zin.
Dus dinsdagavond lekker training gehad.

Vndaag drukke dag gehad op school, daarna fysio. Dan gegeten en direct achter mijn eten gelopen.
Het doel van vandaag was krachttraining en snelheid.
En dat is gelukt de eerste 10minuten opgewarmd, rondje rond sas gelopen. Daarnawat rondjes rond de vlaanderenhal gespurt. Met in elke bocht een flinke versnelling. Ik heb de smaak ook te pakken. Het is een goede bijtraining. En het gaat ook lekker waarom niet dan e.
Was goede traing, want constant optrekken, gas terugnemen. Spurten,...

Morgen naar school
En zaterdag is de planning naar Oostakker met de auto, daar 45km fietsen, en met de fiets weer terug. En dan misschien zondga als ik vrij krijg in de ochtend. Starten aan de 48km lange tocht van Tc sas Van Gent!! Onze eigen veldtoertocht.

Tot de volgende keer weer !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten