4 november 2012

Afgezien in de modder/glijpartijtje

Zo even tijd maken om weer eens wat te schrijven op mijn blog.

Vorige week wat gewerkt in de vakantie en gelopen.
Dan ben ik met me vader 's ochtends vertrokken naar Oostakker.
We waren vertrokken uit het regenachtige Sas, het kwam met de bakken uit de lucht niet normaal.
Maar ik wou erdoor gaan, trainen, trainen en nog eens trainen gaan we doen !
Uiteindelijk kwamen we er aan, en wat raadt je bijna/zo goed als droog. Dus daarmee hadden we geluk.
Het was zeer moeilijk om onze auto kwijt te geraken, uiteindelijk geparkeerd op een schooltje.
Dan ons ingeschreven, en het viel ons op dat iedereen/alle mensen. super vuil waren.
Dat er veel modder zal liggen dachten we, door de slechte/regenachtige week.

Dan vertrokken voor de 51km lange/loodzware tocht.
Het was veel glijden op de modder, sommige stukken waren echt niet menselijk, daar kon je bijna niet doorheen rijden, ploeteren moest je echt doen, op kracht moest je erdoor gaan.
En veel plassen dat er lagen niet normaal, we hebben nog veel regen op ons klote gehad, en super veel wind. Opeens kwam er een soort van storm opzetten, echt niet normaal, je waaide echt bijna van je fiets af.
Het was een koude tocht voor de tenen.
Maar een super goede training, en dat is mijn parcours zeker wel !!
Dat ploeteren en glijden in de modder, op kracht door de modder moeten gaan dat is iets voor mij.

De kleren waren heel vies. Dat was niet normaal, dat zien jullie wel op de foto's.
Hopelijk hebben we ze nog schoon gekregen, k hoop het van wel. Maar vrees er een beetje voor.

De foto's volgen nog.

Ik probeer mijn verslagjes ook niet TE langdradig te maken, want zo zijn ze moeilijk te lezen. En hier/zo een verslag lezen mensen veel sneller, en vindt iedereen ook veel aangenamer om te lezen.
Tot de volgende keer !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten