13 november 2012

fietstrainingen

Zo weer even tijd om ene verslagje te maken #drukke tijden

Vorige week vrijdag had ik een vrije dag van school, dus wat doen we op vrije dagen ?? Jaja Trainen !!
's Morgensvroeg vertrokken met Matthijs Bijlsma, door het bos van Zelzate, Wachtebeke,...
Een stukje vand e route van de 44km gereden. Reed niet slecht, gelukkig. Het gaat gewoon elke dag beter.
Ik en Matthijs moesten wel een paar(2x) onze voet aan de grond zetten, anders lachen we met ons gezicht in de modder, en modder happen is namelijk niet zo lekker/fijn!
Ik dacht als we vertrokken, we zullen niet vuil zijn, maar toch. We waren nog flink vuil.
We moesten optijd thuis zijn, Matthijs moest nog gaan werken. Ik heb uiteindelijk 2u en een half getraind op de mtb. Was weeral eens een goede training, constant flink doorgereden !!
Doen we vaker Matthijs.
's Middags mijn fiets afgespoten, en mooi gepoetst. En mijn schoenen eens mooi gemaakt.
Was nodig na die vieze modder!

Dan zaterdag en zondag niet kunnen fietsen, moest 2 dagen werken.
Zaterdag een lege winkel opgebouwd!! Was een zeer leuke ervaring.

En vandaag, dinsdag 13/11 wou ik gaan fietsen, en het is er ook van gekomen.
Dacht na de fysio en na het eten. Laat ik gaan trainen.
Dus kleren aangedaan, lichten op, fluovestje aan. En vertrokken waren we.
Half 7 vertrokken en half 9 terug op de mtb
Zali'g 's Avonds fietsen, je komt bijna geen kip tegen. Gewoon lekker fietsgevoel dan.
2 Fietseres ben ik tegengekomen. Wou bij alle 2 aanpikken, maar maar bij 1 gedaan.
Want het doel was/is alsmaar kleine/maar veel omwentellingen maken. Maar tocheen flinke snelheid behouden.
En dat lukt goed de laatste tijd met mijn omwentellingen.
Ga ik vaker doen 's avonds trainen, want wil beter worden, en je moet het er zeker voor over hebben !
Morgen lopen, en donderdag of vrijdag fietsen.
Waarschijnlijk vrijdag ook naar de fitness !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten