23 juli 2010

Trainingsrondje van donderdag

Hallo iedereeen,

Ben gisteren weer gaan fietsen.
Heb de smaak echt wel weer goed te pakken hè.

Dus gisteren rond kwart over 6 vertrokken naar de Rabobank.
We waren daar met z'n 9.
Onderweg pikte er nog 1-tje aan.
De namen waren : Peter Jansen, Patrick De Bouvriè, Patrick Van Hulle, Danny Soethaert, Ronny Gras, Angelo Roelandt, Wout Neyt en ik, en nog 2 mensen (die ik niet ken ,en die jongen dat er ook bij was het vorig weekend 1ste prijs + 4e gereden ).
Het was wel een mooi groepje.
Dus als Patrick De Bouvriè aanpikte draaide we mee.
We hebben 2 keer kop gedaan, eens 1- beurtje niet.
Want Patrick De Bouvriè wou achter Danny zitten.
Het trainingsritje is best wel een mooi ritje.

Maar we hebben toch wel pat pech gehad.
Want Peter Jansen heeft 2 maal lek gereden .
Een eerste keer heeft hij niet gekeken of er iets in zijn buitenband zat.
Hij zei de 2de keer : Stom dat ik niet gekeken heb.
Dus dan even gekeken naar die buitenband, en er leek wel een heel scherp steentje in gezeten te hebben.
De 1ste keer hielp Patrick Van Hulle hem.
Zo konden we ook sneller weg.
Dus d]toch 20 min. aan banden verwisselen bezig geweest.
Maar ja, dat kan gebeuren hè.
Na die 2de lekke band gingen die 2 dat ik niet ken weg.
Ze draaiden ook geen kop mee.
De 2 de keer dat ik kop deed lag ik op mijn fiets, en ze zijden iets over Cancelarra, dacht ik te horen.
Dus dan nog even doorgetrokken over de kasseien van Assenede, maar ze zeiden dat ik moest uitkijken.
Want ik vlamde die bocht naar links zonder te kijken door.
En toen kwan Angelo nog 2 km naast mij rijden.
En dan was mijn kopwerk gedaan.
We kwamen aan de Vrijstraat en daar sprintje Angelo en Wout weg 1 en 2.
Dus dan hebben wij nog gesprint voor 3 en 4.
En Patrick Van Hulle werd 3 en ik 4.
Jammer, maar ja.
Ronny Gras begon de sprint aan te trekken.

Dan nog even gespurt naar Angelo en Wout.
En zo nog verder gereden door de poel.
En zo naar boven en direct naar links.
Daar kon je niet wegrijden in je eentje.
Want het was daar vollebak tegenwind.
Maar op het einde via de stoep nog even versneld.'
Want wou als allereerste eindigen.

Zo het zit er weeral op.
Mooi, (rustig) ritje gereden.

We hadden 53 km met een gemiddelde van 32,8 km/u

En dan daarna nog even naar mijn oma gegaan.
En dan nog even naar TOUR 2010 gekeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten