31 juli 2010

Donderdag 29 juli : trainingsrondje van de donderdag

Hallo iedereen,

Ben donderdagavond nog eens met de club gaan fietsen.
Het was al 1 week geleden dat ik had gefietst.
Omdat mijn pols 2 keer is omgedraaid vorig weekend, en kon hem niet bewegen.
Dus dan maar beter thuis gebleven.
Maar ja, dan donderdag weer eens op de fiets gestapt.
Want woensdag van plan om te fietsen, maar moest om cadeautjes voor mijn zusje der verjaardag(3 augustus).

Dus dan lekker spaghetti gegeten en dan rond kwart over zes met mijn pa richting de Rabo gereden.
We waren met z'n 8 : Ronny Gras, Parrick Van Hulle, Chris Soetens(mijn pa), Ik, Wout Neyt, en weer die 2 onbekenden van Assenede, en Patrick de Bouvriè.
Dus dan "op het gemakje " vertrokken.
En dan gelijk al vollenbak tegenwind met Wout gereden.
Wat een wind zat er zeg.
We kwamen tegenwind niet boven de 29,6 km/u
Onderweg pikte er nog iemand aan, en dan reed Wout samen met die meneer.
En dan reed ik samen met Patrick De Bouvriè, die had 1 keer kop gedaan met mij pa.
Van mijn pa was het ook al weer een tijdje geleden dat hij het gefietst.
Al een tijdje eruit gelegen.
Dus dan nog 2 keer met Patrick dbvr kop gedaan.
En dan kwamen we bijna aan die gevaarlijke bocht naar recht daar aan Boekhoute.
En daar begon die meneer met die jongen van 15 te sprinten.
Ze begonnen al heel vroeg.
En dan reed Patrick Van Hulle ermee achter.
En dan ging Wout er nog achter.
En dan gingen we er met groepjes achter.
Mijn pa probeerde mij er nog naartoe te brengen.
Maar het lukte niet.
En dan moest mij pa lossen.
Maar daarna gingen we er met groepjes naartoe.
Ik reed met Patrick de Bouvriè er naartoe.
We deden elk kop.
Samen ernaartoe proberen gaan, was ons doel.
Uiteindelijk was Patrick De Bouvriè er nog bijgeraakt, maar ik net niet meer.
Dus ben ik aan Sas af geslogen richting mijn huis.

Uiteindelijk had ik 49,2 km met een gemiddelde van 31,9 km/u
Lekker doorgereden met zo een harde wind.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten