20 juli 2010

Trainingsritje op zondag 18 juli 2010

Ik ben zondag met de fiets rond kwart over 9 vertrokken richting de Rabobank.
Ik vertrok met korte mouwen + een korte broek.
Het ging warm worden.
Dus ook een bidon met water meegenomen.
Ik kwam aan rond 9.20u.
Toen was het nog niet zo druk.
Dus nog 10 minuutjes gewacht.
En dan waren we met ongeveer 15 man.
Ik kende ver iedereen maar niet iedereen.
Mijn fiets was nog heel vuil van de vorige dag, want dan had ik in de regen gehad.
En ik had zaterdagavond ook geen tijd meer, want moest met het bestuur van Tc. Sas Van Gent gaan eten (mijn pa zit in het bestuur).
Dus dan heb ik de hele weg naast Kurt Wauters gereden.
Als je naast die kerel rijdt heb je altijd veel lol.
Hij maakt altijd wel eens een grapje.
Hoe we hebben gereden weet ik al niet meer.
Want dat vergeet ik rap.
Maar het was een leuk en een heel warm ritje.
Heb 0 keer kop gedaan, want had zaterdag ook al gereden.
En Kurt kon ook geen kop doen, want die is geopereerd aan zijn rug.
Op het einde nog een flink sprintje gedaan.
Het was wel lastig, want moest nog 14 man voorbij.
In mijn sprintje reed ik 49,7 km/u.

Op het einde hadden we 58,4 km met een gemiddelde van 30,8 km/u.
En we hebben er 1: 53 :46 over gedaan.
Mannen allemaal bedankt voor het lekkere warme ritje!!

2 opmerkingen:

  1. Hey Dylan,

    Mooi gereden heb je !!
    Wanneer begin je met wedstrijden?
    Ik spreek je nog.

    Gr. Axel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey axel,

    ja we hebben mooie gereden.
    Maar er stond een foutje in.
    Het was 59, km.

    Ik ga volgend jaar wedstrijden doen.

    Gr Dylan

    BeantwoordenVerwijderen