21 juli 2010

Trainingsrondje van dinsdag

Hallo,

Ben gisteren rond 6 uur al naar de Rabo vertrokken.
Daar nog een kwartiertje genoten van het mooie weer.
Het was lekker warm.
We vertrokken met 30 graden.
Dus dat was wel lekker.
Onderweg pikten er nog een paar aan.
En toen waren we met zijn 9-en.
Hier de namen : Lennie Van Rumste, Angelo Roelandt, Peter Jansen, Ik, Wout Neyt, Parick de Bouvriè, Ronny Gras en tenslotte ook nog jan Howy.
Heb 1 keer kop gedaan.
Want voelde al rap dat ik me eigen weer over de kop aan het rijden was.
Dus dan 1 keer kop gedaan met Jan.
En dan alleen gereden.
Ik reed best wel lekker.
Wout trok een lekker groot treintje op de vrijstraat.
Dan hebben we gesprint .
Jan als eerst bij het bordje van Sas, en dan Angelo, en dan Peter.
Ik zat nog te ver.
Vlak voor de grensovergang(nog in de poel) trok Patrick eens door.
En ik vloog in de achtervolging.
Ronny sprong ook nog achter mij.
En dan kwamen we aan het tankstation en dan kwamen ze er bijna bij.
En dan trok ik nog eens door.
Samen met gras reden we toch nog flink door.
Maar dat ging niet.
Want ronny pakte niet over.
Net voorbij het bordje van Sas vlamde het groepje ons jammer genoeg voorbij.
En Angelo trok aan mijn shirtje.
En hij zei : dat geef je vleugels he.
Het is een shirt van de Marmotte.
Dat heeft mijn pa meegenomen.
Het was een lekker en leuk ritje.

Op het einde had ik 53 km met een gemiddelde van ongeveer 32,7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten