22 juli 2010

Sterrit naar Bentille

Ben gisteren naar Bentille geweest.
Het was daar eens sterrit van 70 km.
Dus rond kwart voor 1 vertrokken bij mij thuis.
En dan bij de Rabobank gewacht tot iedereen er was.
We hebben tot 5 over 1 gewacht.
En dan uiteindelijk waren we met z'n 7-en.
De namen waren : Wout Neyt, Henk Peters, Patrick van Hulle, Ronny gras was ook weer van de partij, Jan Howy, Anthony Ploegaery en natuurlijk ook Dylan Soetens.(ik dus)
Dan zijn we op het gemakje vertrokken richting de sterrit naar Bentillen.

Ja, sorry maar hoe we zijn gereden weet ik ookal niet meer.
Richting Hoofdplaat, en zo Ijzendijke, en dan Bentille.
Heb het eerste gedeelte alleen gereden.

Net voor de rust liet Ronny hem even uitzakken, en die zij tegen mij als je sterke benen wilt krijgen voor de koersen moet je wel ook eens kop doen hè.
Ik zei, mijn benen zijn al sterk or wat denk jij wel niet.
En toen zweeg hij wel!!

Dan na ongeveer 50 km al gefietst kwamen we aan het cafè, nog even gezocht wel cafè het was, maar uiteindelijk hebben we het goed gevonden.
Dan onze fietsen aan de kant gezet.
De mijne gelukkig op slot door Antony.
Want was weeral mijn slot vergeten.
Stom van mij maar ja.
Dan een stempeltje in ons boekje laten zetten 70 cent afgegeven, en dan wat gedronken.
Het 1ste rondje deed Wout Neyt, en het 2-de rondje trakteerde Henk ons.
Ronny ging weeral daar bij de vouwen zitten en wij zaten bij elkaar.
We hebben het over van alles gehad.
o.a. over de Mont Ventoux.
Want ik ga 14 augustus op vakantie naar Ardèche, en we zitten ongeveer 100 km van de Mont Ventoux.
Dus daar nog wat over gebabbeld hoe je die berg moet aanpakken enzo.
En andere fietsroute's daar in de buurt, ging Antony mij eens sturen.
Bedankt Antony, want heb het mailtje ondertussen al ontvangen.
Snelle dienst.

Na ongeveer een goede 20 minuten babbelen zijn we weer vertrokken richting ons huisje, in Sas Van Gent.
Dus op het gemakje vertrokken, want ze wouden nog eens kijken bij een fietsenmaker daar schuin over.
Na de rust heb ik naast Meneer Peters gereden.
Met heb gebabbeld over het koersen.
Ik zei tegen Henk : dat ik volgend jaar wil beginnen koersen.
Maar nu eerst goed trainen.
En voor de rest hebben we het over van alles en nog wat gehad.
Dan kwamen we uit ons trainingsrondje.
Richting de Vrijstraat, en daar ging Henk Peters rechtdoor .
Want die woont nu in een mooi huis in Terneuzen.
Dus dan nog lekker doorgereden in de Vrijstraat zoals altijd.
En dan kwamen we bijna aan het bordje van Sas van Gent, en dan kwam ik op mijn gemakjenaast Wout gereden .
En hij zei wat ben je van plan.
Komaan hè, dylan.
Riep Patrick.
Ik zei ik doe niks or.
En dan begonnen die 2 te sprinten ik werd weeral jammer genoeg derde.
En toen waren we weeral in 't Sas.

Mannen bedankt voor de prachtige route, en de mooie rit!!

We hadden 74,1 km met een gemiddelde van 30,9 km/u

Mannen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten