20 mei 2010

Vandaag niet gefietst

Halllo,

Vandaag naar school geweest, het was wel leuk op school, en heb tijdens de pauze een lekkere hamburger gegeten.

Dan kwam ik thuis van school, even naar de AH geweest, en Giro gekeken, en dan wat gaan voetballen

Maar het is al een tijdje dat ik heb gefietst van Zondag!!

Ik ga zaterdag weer fietsen met de club : het is in Axel, en het is de Diekentocht dan gaan we 95 km fietsen.

Heb vanavond eens weesten kijken naar de avondvierdaagse, en heb er daar veel bekenden gezien, Angelo Roelandt heb ik ook nog gezien maar hij mij niet.

Misschien tot zaterdag hè mannen, en/of vrouwen.

Mzzll

1 opmerking:

  1. Hey Dylan,

    Heb je inderdaad niet gezien tijdens de vierdaagse. Heb je ook meegelopen?

    Groeten,

    Angelo.

    BeantwoordenVerwijderen