14 mei 2010

Sr Wtc de Zwinhoeve.

Hallo iedereen,


Ben gisteren om half 8 uit bed gesprongen voor te gaan fietsen naar Zwinhoeve dat licht aan de kust.
Dan heb ik eerst weer wat gegeten, en tv gekeken op het gemakje hè.
Om 8 uur heb ik me dan omgekleed, en wat gewassen.
Dan heb ik me schoenen aangetrokken, en helm gepakt.
De fiets buiten gezet, en op het gemakje naar de rabobank gereden.
Om half 9 vertrokken ze.
Dus even gewacht toe er een paar mannen aankwamen, Ronny Gras kwam er aan, en Daniel Paulman.
We waren maar met ons drie.
Dan zijn we maar vertrokken hè,het was koud maar 9 graden.
Na ongeveer 15 km. moest ik lachen or met Rony wat die allemaal zei.
Hoe we zijn gereden weet ik al niet meer zo goed : langs Eede, Middelburg, Sluis, Watervliet, Sas van gent ,....
Als we aankwamen even een stempeltje laten zetten in ons boekje, het was niet zo heel druk or : Misschien 6 man in het totaal dan daar zaten.
En natuurlijk ook weer wat gedronken Ronny trakteerde : 2 koffie's en 1 Aquarius.
Na 10 min. wat kletsen, en drinken.
Gingen we weer vertrekken.
Maar na een paar 100m. stoptten we even voor een korte plaspauze .
Dan zijn we weer vertrokken en ik reed ongeveer 15 km. op kop samen met Daniel.
We reden achter een groep of 35 man, en we zeiden : Ronny gaan we erove, nee zei hij blijf maar even zitten.
Okè, zeiden wij onze baas heeft gesproken.
Dus dan zijn we weer dezelfde weg naar huis gereden.
Zo het zat er weeral op.
Wel een mooi gemiddelde
Maar hoe die Gras fietst is niet normaal or, al 75 en nog zo goed kunnen fietsen, Chapau or.

We hadden 100 km met een gemiddelde van 29,1 km/u

Tot de volgende rit hè mannen.

Ik ga misschien zaterdag naar de tol met de club, of naar Zelzate ga nog even kijken naar waar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten