15 mei 2010

Sterrit naar Middelburg(B.)

Hallo fietsers en natuurlijk ook de niet-fietsers,


Ik ben vandaag maar om half 9 opgestaan, want het was maar om half 10 vertrekken aan de Rabobank.
Zoals altijd weer wat gegeten, en ook nog wat gedronken.
Daarna wat tv gekeken, en dan naar boven gevlogen.
Als ik bovenkwamen even stil geweest want iedereen was nog aan 't slapen, en mijn pa kwam uit de nacht dus ja .
Dan mij wat gewassen, en me aangekleed.
Wist niet zo goed wat ik zou aantrekken, want het was niet zo koud or, lekker weertje was het trouwens.
Dan maar gekozen voor korte broek, en maar lange mouwen aangetrokken or.

Dan rond kwart over 9 mijn schoenen aangedaan, en mijn helm gepakt.
Mijn fiets uit de garage gereden, en ik wou de garage dicht doen en mijn vingertje zat ertussen, deed wel redelijk pijn maar ik dacht fietsers kunnen tegen alles hè!!! HAHA.
Dan ben ik naar de Rabobank gereden , er stonden er al een paar maar dan nog even gemacht tot half 10.
En uiteindelijk waren we nog met 12 man : o.a. Henk Peters, Frits en Danny Schaut, Danny Soethaert, Ronny Gras, Patrick Van Hulle, de 2 Van Rumste's, en nog een paar or,...

Er zat heel veel wind, we deden om de 5 km op kop, alsmaar aflossen.
Ik reed samen met Ronny naast elkaar.
Als wij de kop moesten overnemen deed hij wat gevaarlijk, het was voorrang van rechts en er kwam aan vrachtwagen aangereden en hij wist dat ik naast hem reed en met een hele groep nog achter hem zaten, en hij reed gewoon door.
Dus iedereen was een beetje boos op hem, en dan ben ik naar achteren gegaan.
Want ik reed men eigen over de kop.
Dan ben ik maar naast Lennie (Opa) Van Rumste gaan rijden.

Dan na een aantal kilometers stopten we voor wat te drinken en een stempeltje.
Dan hebben we met z'n allen bijna aan 1 tafeltje gezeten.
En ik dronk een Fruitsap.

Dan na een kwartiertje gingen we weer opweg naar huis.
Dan reed ik weer naast Lennie, opeens moesten wij kop doen en we reden kop met 36 km/u.
Dat was wel eens leuk or,en Lennie zegt jij bepaalt hè,en Opa volgt wel.
Opeens zei hij: doet je tellertje het niet , omdat ik zo hard reed zekers.
Dan mochten wij ons laten afzakken.
En ze deden dan verder met ons tempo HAHA.
Dan een klein omweggetje gereden, maar dat gaf niet, lang de zigeuners.
Dan ging ik op het gemakje naar huis, en keek op mijn tellertje, en ik verschoot een beetje.

Op het tellertje stond 70,1km , met een gemiddelde van 30,9 bijna 31 km/u

En ben vanmiddag ook nog naar van Eijk geweest in Aalst.


Morgen ga ik ook weer rijden met de club, misschien tot dan.

1 opmerking: