23 mei 2010

Gisteren de Diekentocht gereden : 97,3 km met een gemiddelde van 29,9 km/u

Hoi,

Ik ben gisteren gaan fietsen.
Ik ben rond kwart voor 8 al opgestaan, heel wat vla gegeten, nog wat gelaptopt.
En me dan maar eens aangekleed.
Ik heb toch maar mijn korte mouwen nog aangetrokken, en een korte broek aangedaan.
Rond kwart voor 9 hier thuis vertrokken met mijn pa richting de Rabo.
Maar dan halverwege teruggekeerd, en mijn lange mouwen aangetrokken vond het toch nog wat frisjes.
We waren nog met wat mannen, 8 à 10 man denk ik.
Dan op het gemakje naar Axel gereden, en daar waren ze al volop aan het trainen voor de Junioren-vierdaagse tijdrit.
Dan kwamen we nog 3 man tegen en een vrouw, die van te andere richting kwamen Terneuzen hè, dus die hebben dan op ons even gewacht.
Dan hebben we ons ingeschreven voor de 70 km.
En dan waren we met een mooi groepje een stuk of 15 man, en 1 vrouw erbij : denk ik, toch een mooi aantal.
Alles ging heel vlotjes = heel goed or
Dan hadden we ongeveer 50 km , 35 km van de tocht dan kregen we een kasseistrook van ongeveer 1,5km.
Ik vlamde die keihard op maar halverwege kwam ik mijn eigen toch wel even tegen or.
Daarna was het wel bevoorrading.
Daarna zijn we weer vertrokken.
In de terugweg waren we alsmaar aan 't sprinten enzo, maar was er toch meestal bij or.
Dan kwamen we aan Terneuzen en toen sloegen er 2 af.
We hadden ons mis gereden, want het parcours was veranderd voor de Junioren 4-daagse.
Het was tijdrit hè voor die Junioren.
En ik vlamde achter 1-tje aan, die reed alsmaar door de 40 km/u.
Dat hield ik even door, maar niet zo heel lang.
Dan kwam ik alleen aan bij de cafè, want had die andere achter mij gelaten.
Dan even een fruitsapke gedronken.
En dan ben ik met mij pa naar huis vertrokken, want die had nog de middag.
We kwamen aan de brug van 't Sas, en we stonden er weer voor.
Klote brug hè, al de 2de keer dat we ervoor stonden.
Maar opeens hoort hij een krak, en wij kijken.
s'Avonds kwam hij uit de middag en hij zei vandaag dat er een bouwtje was afgebroken.
Dat was wel balen or.
Dan wat gegeten en gedoucht en tegen dan moest hij gaan werken.
Het was een mooi tochtje.
Dan ben ik even met de hond weesten Wandelen.
Dan ben ik nog s'midddags naar Patrick Van Hulle geweest, eens naar zijn nieuwe fiets weesten kijken een Bianchi wat een mooie fiets man.
En hij had ook nog mooie sokken voor we liggen, nieuwe die hij niet paste.
Dus daar misschien 1-uurtje geweest.
En dan naar huis weer vertrokken, dan zag ik mijn buurman Piet nog staan ook weer lid geworden van de Club.
Hij had ook een nieuwe fiets gekocht.
Een Prorace Moros, dat was ook een mooie fiets or.
Dan heb ik s'middags nog naar de Giro gekeken.
Best een mooie etappe or.

En dan s'avonds nog naar de voetbal gekeken bij Piet de buurman.
En het was wel een hele mooie wedstrijd.

Tot de volgende

1 opmerking:

  1. Hey Dylan,

    Knappe prestatie hoor.
    En dan met die gemiddelde !!
    Ik zag jullie volgens mij nog fietsen, maar jullie reden zo hard voorbij, dat ik het niet goed kon zien. Als het goed was, reden jullie naar Westdorpe, kan dat ?

    Tot Zaterdag,

    Axel

    BeantwoordenVerwijderen