1 mei 2010

Sterrit naar Oostburg!!

Hallo allemaal,

Vanmorgen rond 8 uur uit me nestje gekropen, het was toch wel vroeg or.
Dan maar wat gegeten, even tv kijken en de laptop even aangestoken .
En dan zei mijn pa, Dylan kleed je maar om hè vent,want ze vertrekken om 9 uur or.
Dan maar weer geluisterd en mij omgekleed ,even mij rap gewassen, en dan op naar de Rabobank.
Wat was het koud vanmorgen.
Ik stond vanmorgen bij de Rabobank te wachten, en wie kwam daar als eerste af : Den Ronny (Gras) zekers.HAHA.
En dan kwam ook nog Werner Van Rumste, Frits Schaut,Danny Schaut, en natuurlijk ook nog Dylan Soetens.
Rond 9 uur zijn we dan vertrokken met z'n 5-even.
Hoe we hebben gereden weet ik al niet meer, maar we hebben wel heel veel gelachen.
Dus vanaf de Rabo hebben we ongeveer 35 km gereden naar Oostburg.
We kwamen daar dan aan, onze fietsen tegen een muurtje gezet.
Dan een stempeltje laten zetten in mijn boekje, en ik kreeg dan ook nog een koekje,dan maar betaald hè, en het waren wel moeilijke mensen or, want ze moesten ook nog mijn NTFU pasje scannen, dju .
Toen gingen we gaan zitten, voor wat te drinken.
En onzen Gras trakteerde, hij gaf een tournee general .
Als we wat aan `t drinken waren zei Ronny het is nog droog hè mannen.
Na 10 minuten vertrokken we weer naar `t Sas, in de regen.
En we zeiden tegen Ronny ; Ronny je bent bedankt hè met je droog blijven.HAHA HAHA.
De terugweg ging wel vlotjes met het buitje regen op men kloten \, maar ja .
Frits Schaut zei tegen mij van ; Dylan gaat het nog, ik zei met mij altijd hè Fritske , hij zei dan nu ben je wel een echte bikkel vent.
Maar ja,ik wil die mannen wel eens bedanken voor de leuke rit.
Op het einde hadden wel toch een mooie gemiddelde van ongeveer 30 km/u, met dan 67 km achter de boeg.
Mijn pa was trots op mij, dat ik met de club kon meerijden.
Waarschijnlijk morgen weer met de club mee, als het niet regent hè mannen,vrouwen.

Tot morgen misschien hè

1 opmerking:

  1. Hallo Meneer Soetens,

    Ik heb uw verhaal gelezen en ik vond het erg amusant.
    Ik ben blij dat u het naar uw zin heeft gehad vandaag en ik hoop dat u bu ook blij bent met deze reactie.

    Vele vriendelijke groeten ,
    Mandy Geelhoedt

    BeantwoordenVerwijderen