5 mei 2010

!! Sterrit naar Axel !!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weeral eens gefietst.
Ik heb de smaak weer te pakken, en dat is een goed teken hè.
Dus ja dan ben ik samen met mijn pa vertrokken rond half 5.
Richting Sluiskil gereden, alsmaar tegenwind dus zei tegen mijn pa : pa rij jij maar voor mij hè,want jij bent nen beer HAHA.
Dan Richting de sluizen gereden, weer tegenwind dju,dju,dju.
Tegenwind is echt dom, en vandaag zat er heel veel tegenwind.
dan kwamen we aan de sluizen, toen gingen we over de 2 de brug, en toen hadden we eindelijk meewind , maar mijn pa zijn fiets rattelde, ik riep allè jong pa .
Maar ja , toen heb ik toch maar een gewacht op hem.
Dan richting axel gereden, alsmaar weg sprinten van mijn pa, en hij kon lekker niet mee haha.
Het was vandaag zijn dag niet,hij had een dipje zei hij.
Dus ja dan maar weggereden tegen 37 km/u dat is toch leuk hè.
Toen kwamen we aan bij de cafè, dan hebben we gestempeld, en wat gedronke een cola, en een lekker fruitsapke .
Toen maar gelijk naar huis gereden.
We kwamen aan de serres aan Westorpe , en daar kan je goed gesprinten hè weeral.
Mijn pa trok aan met 42 km/u ik zat in zijn wiel, dus na een paar meters sprong ik erover met 49,7 km/u dat wsa echt leuk.
Meewind is veel leuker dan tegenwind.
Dan zijn we thuis gekomen en hebben we lekker frietjes gegeten, en heb me daarna lekker gedoucht.
En ben daarna naar M. Schaut geweest voor even mijn stuur te verzetten.
En nu nog even laptoppen en daarna naar m`n nestje toe.

Nu ga ik niet fietsen voor Zaterdag denk ik, en zaterdag ga ik misschien naar de Grinta Challenge.
Als er nog gaan, laat het dan even weten hè.


!!Tot de volgende fietsrit!!


1 opmerking: