4 juni 2010

Verbroederingstocht

Hallo beste fietsers en natuurlijk ook de niet-fietsers,

Eindelijk volgt er een verslagje van de verbroederingstocht.
Ik heb het al alsmaar druk gehad met school, jullie kennen dat wel hè leren, leren en nog eens leren !!

Dus al om 8 uur opgestaan, nog even op de computer gezeten, en nog wat tv gekeken, en natuurlijk nog wat gegeten.

Dan mij aangekleed, toch maar korte broek + lange mouwen aangedaan.
En ook korte mouwen meegenomen, maar niet aangedaan, had ik beter toch maar gedaan.

En toen ging ik naar beneden en ik kreeg al vroeg een telefoontje. en ik dacht wie is dat??
En het was mijn oma, om te zeggen dat mijn opa weeral niet goed is geworden en dat ze de dokter had gebeld.
Dus ik riep mijn pa om dat te zeggen.

En opeens belde ze weer, ze zij hij moet weer naar het ziekenhuis gevoerd worden.
Dus is mijn pa niet meegegaan fietsen en is hij naar mijn oma vertrokken .
Hij baalde er ongelofelijk veel van!!

Dan rond half 10 vertrokken naar de Reseda.
Het was al redelijk druk.
Ze kwamen er 1 voor 1 aan.
Er waren er al van Tc Walcheren en Stiphout.
Dus dan wat gedronken, en een koffiekoek gegeten en dan rond kwart voor 10 vertrokken.
Uiteindelijk waren we toch nog met een man of 40.
Een hele hoop dus.
Ik heb ongeveer 5km alleen gereden.
En dan is Jos Van Der Vleuten komen rijden.
En we hebben het over van alles en nog wat gehad.
En ik zei ook : dat mijn grote droom wielrenner worden is , en hij zei : dan moet je dat eens proberen hè.
Wat een leuke kerel man.
Dan hebben we het ook nog over doping gehad en over zijn fietsenleven,...
We hebben vandaag 2 RVV dingetjes gehad : de Molenberg(niet in Sas), en natuurlijk de paddestraat.
En er zaten ook wat slechtere wegen in.
In het totaal zaten er 2 stops in.
De hele dag hebben we goed weer gehad (zelfs verbrand), en dan hebben we de laatste 10 km een klote bui op ons kloten.
Dat was wel even balen or.

Toen kwamen we aan in Sas, en dan ben ik naar huis gereden we gedoucht, en omgekleed.
En dan naar De Reseda geweest.
Want s`Avonds was het chinees eten in de Reseda.
Dus dan nog even gekeken naar de koers, en Chopp van ofzo??
Daarna heb ik de chinees helpen uitladen.
En dan wat soep gegeten, en chinees gegeten.
En ondertussen wat zitten babbelen met die andere mannen.
En ook gehad over Limburgs Mooist.
WAT EEN LEUKE AVOND MANNEN .
Bedankt!!


Wat een leuke dag.

We hadden 134,7 km met een gemiddelde van 26,2 km/u denk ik


En ga morgen de rode lus rijden (150 km zwaar)
VAN LIMBURGS MOOISTE.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten