4 juni 2010

Gisteren moeten optreden in Terneuzen




Hallo,


Heb gisteren moeten optreden met de showband, het was avondvierdaagse in Terneuzen.

Dus dan zijn we rond half 7 aan de Vliegende Vaart gekomen.
En dan kwamen ze daar een voor een af en ze hadden mijn trio wel mee maar mijn beugel niet.
Dus dan heb ik samen met Vanessa de moeder van Michael teruggereden naar Axel.
En ze had een mooie nieuwe auto (1 weekje oud) een Ford Ka.
Dus wij hebben dan maar wat gekletst hè in de auto.
'T was wel nog gezellig or Vanessa.
Dan kwamen we aan de Vliegende Vaart weer aan.
Wat een drukte zeg daar in de wandel 4-daagse.
!!Alles werd afgezet door de Politie!!
Dan moesten we wat wachten en ben ik met een MOOI meisje op de foto geweest
Dan hebben we wat gelopen,..
En opeens stonden we in een halve cirkel en wei zagen we daar : Henk Peters.
En hij kwam naar mij en toen was ik heel de kluts kwijt.
En dan is hij weggegaan, en toen kon ik het weer.
En dan hebben we ons gedraait en dan zijn we weer terug naar De Vliegende Vaart gekeerd.
En daar hebben we weer wat gespeeld.
En dan zijn we naar binnen gegaan om wat te gaan drinken.
En toen ben ik samen met Michael naar buiten gegaan.

En dan zijn we om 9 uur vertrokken.

Zo dit was het een beetje hier ook wat foto's van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten