22 april 2011

Sterrit Graauw

Volgende verslag,

Zondag ben ik ook nog gaan fietsen. Samen met de Club. Het was een sterrit naar Graauw. Was aan het twijfelen of ik wel zou meegaan, want had de dag ervoor al 147 km. gefietst. Maar had veel zin, dus besloten om weer te gaan fietsen. Dus rond half 10 vertrokken richting de Rabobank. En we waren met veel leden, maar liefst 16 leden. Dat is redelijk veel hoor !! Dan vertrokken richting Graauw. Tot aan Graauw, heb ik meegedraaid. Maar daarna niet meer. Want voelde me slecht. 2 dagen na elkaar is toch veel, en zeker als je al een grote tocht heb gereden. Na ong. 40 km. kwamen we aan in Graauw. Daar een stempel in ons boekje gezet, en dan nog gezellig wat gedronken en met z'n allen gebabbeld. En dan na ong. 15 minuutjes weer vertrokken. Daarna niet meer rondgedraaid. Want voelde me echt slecht. Dan nog achteraan afgezien. Maar ja, ik heb Sas toch nog gehaald.
Kort verslagje. Maar 1 woord ! Ik was SLECHT !
We hadden uiteindelijk toch nog 82,5 km en een gemiddelde van 31 km/u !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten