9 april 2011

rit 110 km !!

Hallo beste lezers van mijn blog,
Vandaag weer weesten fietsen met de club.
Er stond een rit van 105 km op het programma, en het was inschrijven naar Sluiskil.
Dus rond half 9 vertrokken richting de Rabobank.
En we waren met mij erbij weer maar met zijn 5-en.
De renners waren : Ik, Mijn pa, Ronny Gras, Frits Schaut en Danny Soethaert.
Dan vertrokken naar Sluiskil.
Daar ons ingeschreven.
Frits ging maar 1 lusje meerijden want die moest nog weg.
Het was de eerste lus 55 km en de 2de dan kwam je wel eerst terug en die was 50 km.
Dan de eerste lus helemaal in het wiel gereden.
Er zat super veel wind vandaag !!
We hebben bijna altijd tegenwind gehad.
Vandaag reedt ik overigens niet zo heel lekker.
Ik vond het niet goed gaan.
Dus gelukkig kom ik een beetje in het wiel hangen.
Onderweg nog veel gebabbeld met iedereen.
Je moest gele pijltjes volgen, en die waren geverfd op de grond.
Het was zeer goed gepijlt!
Dan hadden we al heel de weg tegen de wind ingebeukt, en mochten we daarna nog eens 50 km er tegen in beuken , het was zeer lastig vandaag.
Na ongeveer 55 km tegen die wind ingereden te hebben.
Waren we bijna aan het cafè.
En Frits draaide hem, en ging naar huis.
Wij reden nog naar het cafè, want we gingen nog een lus erbij doen van 50 km.
Dan binnengegaan in het cafè.
En Danny trakteerde ons voor wat te drinken, en dan nog wat gebabbeld en dat vertrokken voor de 2de lus.
Dan waren we nog maar met z'n 4-en.
Dus ik moest ook meedraaien.
Maar voelde me niet goed.
Alsmaar tegen die wind in beuken. I
k heb het eventjes volgehouden . Maar na ongeveer 90 km. zat ik er echt al door.
Onderweg is Ronny Gras ook nog gevallen door te hard in een bocht te rijden, en er lag natuurlijk weer grind door de bocht.
Na die 90km. reedt mijn pa en Danny op kop en wij in het wiel.
Want kon echt geen kop meer doen.
ZO SLECHT WAS IK!!
Maar ja je kan niet altijd super zijn hè!
En dan die laatste 10 km heb ik echt liggen sterven in hun wielen hè.
\Maar na een tijdje zag ik op mijn kilometertellertje staan nog 1 km.
YES, yES, yES. nog even volhouden zei ik tegen mijn eigen.
Dan kwam ik eindelijk thuis.

Uiteindelijk hadden we nog 110 km en met die harde wind hadden we toch nog 29,2 km/u !!
Morgen weer een ander verslagje !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten