7 april 2011

Club Ritje 31,4 km/u !!

Hallo iedereen,

Vandaag geleerd voor mijn laatste examen, Natuur Wetenschappen.
Dus morgen nog een paar uurtjes naar school, en dan heb ik vakantie.

Deze avond nog meegereden met het clubritje.
Dus rond 6 uur vertrokken richting de Rabobank.
En er kwam samen met mij 6 man af.
En die waren : Patrick van Hulle, Ronny Gras, 1 man die wel eens vaker meerijd(de naam weet ik niet meer), Werner van Rumste, Danny Schaut, en ikzelf.
Maar Peter de Visser kwam ons ook nog te gemoed gereden, en Ronny zei tegen mij : Rij jij maar naast Peter, dan kan ik eens wat ''Rustiger " rijden. Maar daarna moest ik lachen want Patrick De Bouvrè. En die reed dan naast Ronny.
Dan hebben we na ong. 15 km overgenomen op kop. We reden eerst nog niet zo hard op kop. Maar daarna toch tegen de 30 km/u aan.
Er zat vandaag veel wind !!
Ik heb veel lol, pret gehad met Peter de Visser. We hebben een beetje over van alles en nog wat gebabbeld.
Dan ook nog op het einde naast Danny gereden, want er sloegen 3 mannen af.
Dan door de Polder, en daar boven aan dat kleine hellingetje sprintte ik.
Dan reden ze mij weer voorbij. Maar aan de fabrieken reedt ik weer voorbij. En ze haalden me weer in!1 HAHAHAHAH !!
En dan op het gemakje naar huis gereden.

Op het einde hadden we 53,5 km en een gemiddelde van 31,4 km/u!!
Lekker gereden vandaag !!

Verslag van De Ronde Van Vlaanderen komt er dit weekend op!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten