9 januari 2012

Eerste training samen met mijn nieuwe ploeg : de WV Zeeuws-Vlaanderen.

Zaterdagochtend om half 8 me nest uitgekomen. Om om half 9 te vertrekken richting Conno. En dat is dus mijn nieuwe trainer. Ietsje voor 9 daar aangekomen, en dan met iedereen nog even kennis gemaakt. En iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst. En dan gewacht op nog een paar mensen. Dan zijn we vertrokken om zo over Breskens naar Belgie, en zo terug naar philliphine te rijden. Het was die dag een zeer lastige maar wel interessante training. Ook een tijdje met Hans Dekkers gereden. En was echt leuk naast hem rijden, heeft me ook bij vele dingen tips gegeven of mij geholpen met dingen,... Vandaag was ook niet mijn beste dag. Ik reed deze dag echt niet lekker. Er zat overgens ookal een hele week een zeer lastige en harde wind. En ook deze dag was er een lastige wind. Telkens zijwind. En na de tocht, heeft Conno me naar huis gebracht. Want had echt geen put(zin) meer om nog terug naar huis te rijden. Nu nog fiets poetsen en vrijdag om nieuwe tandwielen bij Serpenti gaan. En ook nog om Born Carbo. Want mijn probleem is dat ik te weinig koolhydraten heb. En hoop ik hiermee het GROTE PROBLEEM mee op te lossen.

Deze rit ook voor het eerst met mijn Polar CS 400 gereden. Overgens heel makkelijk, en ook met cadans en harslag voor iedereen aan te raden. Mijn harstslag is ook veel te hoog !! Zie hier onder ook mijn mooie schema : voeg ik binnekort erbij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten