14 januari 2012

2de training met WV Zeeuws-Vlaanderen te Koewacht.

Zo, om half 8 opgestaan om wat te eten. En alles klaar te zetten.
En om kwart voor 9 kwam Conno om mij. En reden we met zijn allen in de auto richting Koewacht.
Gisteren nog naar serpenti geweest om mijn juiste wedstrijdbladen erop te zetten, en mijn ketting te vervangen, en ng wat kleine dingetjes moesten er vervangen worden.
En ook heb ik daar mijn pot Carbo gekocht, van Born.
Ik heb die pot gekocht omdat ik als ik fiets, en tekort aan koolhydraten heb. En dan een zware hongerklop krijg. En het is de bedoeling dat ik dat dus niet meer krijg.
Om half 10 met zijn alle vertrokken, waren met een redelijk grote groep : De nieuwelingen(mijn categorie dus), junioren, 2 renners van de jeugdcategrie 7 met hun vader erbij en nog heel wat mensen in de volgwagen.
Hoe we precies gereden hebben weet ik niet meer.
Maar in ieder geval, heb ik heel lekker gereden !! En ong. na 50 km, sloegen de 2 renners met hun vader of, emn maakten wij nog een lus!
Toen hebben ze nog flink doorgereden. Maar heb ik niet afgezien.
Ik heb veel van mijn Carbo bidon gedronken, en veel gegeten, dus kon ik goed volgen.
Vandaag zat alles goed, mijn cadans, mijn hartslag.
Het was gewoon een goede dag.
Het schema komt nog hier van mijn polar.
Maar in het totaal hadden we 80 km. gereden met een gemiddelde van 31km/u.
Het was een echt goede dag voor mij. Hopelijk heb ik zo meer dagen !!
Nu morgen werken. Dan hele week weer naar school. En dan zaterdag kleding passen, foto's trekken en vergadere!!!!! En 's middags nog wat trainen ook !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten