3 januari 2011

Eerste verslagje van het jaar !

Hallo beste lezers van mijn weblog,

Allereerst wil ik jullie allemaal een gelukkig en goed nieuwe jaar toe.
En de beste wensen, en natuurlijk ook een sportief jaar toegewenst!!

Gisteren ben ik weer voor het eerst dit jaar op mijn mountainbike gesprongen !!
Was eerst aan 't twijfelen of ik wel zou gaan, maar heb uiteindelijk gekozen voor toch maar te vertrekken.
Het ging misschien regenen, maar daar geef ik niet echt om or.
Dus dan rond kwart over 10 vertrokken richting zelzate.
Ging wat in het Kloosterbos fietsen.
Toch maar gekozen om mij redelijk warm aan te kleden.
Want was nog maar net ziek geweest.
En voor weer ziek te worden had ik geen zin.
Maar eenmaal dat ik fietste was het helemaal niet koud.
Eenmaal als ik aan de brug van Zelzate kwam, stond ik er natuurlijk weeral eens voor hè.
Dat is altijd balen, die kl'te brug ook altijd hè.
Rond ietsje over half 11 kwam ik daar aan in het Kloosterbos.
Daar eerst wat rondgereden, en dan wat mooie paadjes ontdekt.
Dat is daar nog redelijk lastig en zeer mooi om te fietsen.
Het zijn daar soms ook mooie heuveltjes.
Niet zo steil, maar wel redelijk lastig.
Na een tijdje hebben te gefietst in het bos, deed ik mijn handschoenen uit.
Want nogmaals vond het niet zo koud.
Het lag niet zo vies, maar heb wat vuilere stukken opgezocht.
Ook een heel mooi, en verzorgt bos is dat or.
Na ongeveer anderhalf uur gefietst te hebben in het mooie bos.
Deed ik mijn ritsen van mijn vesten dicht.
En vertrok ik weer naar huis.
En wat raad je natuurlijk weer voor die kl^te brug stond ik.
Daar niet zo lang voorgestaan, en dan vlamde ik naar huis.
Dan mijn fiets tegen de muur gezet, kleren uit gedaan , mij gedoucht, lekker gegeten, naar de cross gekeken(Mooie cross en verdiende winnaar) en dan kwam er visite voor mijn ma haar verjaardag nog.
En vandaag mijn fiets nog afgekuist.
Nog naar de fietsenmaker gebeld voor een afspraakje, want mijn achetrwiel draait niet zo als anders rond.
En waarschijnlijk zit er iets kapot.
Moet woensdag langs de fietsenmaker.

Hierbij wil ik ook nog mijn pa bedanken want die heeft de avond van zaterdag op zondag iets meer of 1 uur bezig geweest aan mijn fiets.
Voor hem in orde te zetten.
Pa, bedankt hiervoor hè.

Zo dit was mijn eerste en lange verslag van dit nieuwe jaar.

Tot de volgende, zo snel mogelijk weer een verslag te lezen op mijn weblog.(heb ook nog een gastenboek aangemaakt, dus daar kunnen jullie ook op reageren als jullie willen )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten