19 mei 2011

Trainingsrit met een gemiddelde van 32,8 km/u

Hallo iedereen,

Vorig weekend nog 2 dagen gefietst met de club : 80 km + 55 km !
Maar natuurlijk ben ik vandaag ook weer mee geweest met ons trainingsrit!
Dus rond 6 uur vertrokken richting de Rabobank.
Met een compact groepje gereden. Maar onderweg pikten er nog een paar leden aan.
In het totaal waren we met z'n 9-en. : Patrick de Bouvriè, Patrick Van hulle, Ronny Gras, Rolf, Danny Schaut, Peter de Visser, en dan ook nog 2 Belgen (niet leden),en natuurlijk ook nog Dylan Soetens !
Dan vertrokken. Heb geen 1 keer over geslaan om kop te doen.
Ik heb elke keer meegedraaid.
Er zat weeral redelijk wat wind.
Maar reden de hele weg redelijk goed door.
En waren we dus weer snel thuis.
In het begin naast Peter de Visser gereden.
En daar nog wat mee gebabbeld.
En daarna even naast Patrick de Bouvrè. Met hem nog even over wedstrijden,... gepraat.
En in mijn planning zit toch, dat ik in de toekomst weer wat wedstrijden ga rijden !!!!!!!!!!!!!!!!
Dus ja, dat wordt heel wat trainingswerk nog hè !
Lekker gereden en op het einde had ik 55 km en een gemiddelde van maar liefst : 32,8 km/u

iK BEN NOG DE HELE RIJD ROND AAN HET GAAN VOOR MIJ TE LATEN SPONSEREN VOOR DE DELTA RIDE FOR THE ROSES, DIE MENSEN DIE DIT LEZEN EN MIJ OOK WILLEN STEUNEN. HET IS VOOR HET KANKER FONDS. DIE MOGEN EEN BERICHTJE ACHTERLATEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten