23 maart 2011

Weer even gefietst

Hallo iedereen,

Vandaag weer weesten fietsen.
Mijn pa was vroeger vertrokken want die ging een rondje Breskens doen.
Maar ik moest nog leren, dus ging ik een korter rondje rijden.

Dus van hier vertrokken richting Sluiskil, en zo richting de brug van Sluiskil.
En daar heb je zo een hellingetje, en die heb ik 4 à 5 keer opgereden, en er natuurlijk weer af ook.
Dan zo richting de sluizen, als ik aan de sluizen kwam, belde ik eens naar mijn ma om te vragen hoe het zat met de koers.
Dan reden er mij 4 fietsers voorbij.
En wou aanpikken,maar was nog aan t bellen.
Dus moest ik achtervolgen op dat groepje, en reed dan 35 à 36 km/u om hun in te halen, het was dan nog tegenwind ook hè.
Maar die reden niet de weg die ik wou rijden.
Want ik wou langs het water van Terneuzen eens rijden, en dan zo een omweggetjje langs Terneuzen.
Dan zo Langs Axel, zo langs de Crossbaan, en dan kwam ik weer dat groepje tegen.
Maar ze reden weer andere weg dan mij.
Dan over de kasseitjes van Westorpe, en zo terug naar Sas!!

Op het einde van de rit had ik maar 44,6 km en 29,2 km/u.

Volgende rit : E-3 Prijs Harelbeke !!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten