1 augustus 2010

Sterrit naar Graauw!!

Hallo beste lezers van mijn nieuwe blog,

Ben vandaag weer eens op de fiets gestapt.
De sterrit naar Graauw stond op het programma.(70 km)
Dus mijn nieuwe blauwe broek aangedaan + korte mouwen.
Ben gisteren naar Hopmans geweest, voor korte fietsbroeken.
Want ik had er wel eentje van de Tourclub, maar die was kapot.
Dus moest om nieuwe gaan.
Heb er nog 2 gekocht.
Ze zitten heel lekker.

Dus rond 9 uur naar de Rabo vertrokken.
We waren uiteindelijk nog met 12 man.
Hier de namen : Patrick Van Hulle, Patrick De Bouvriè, Henk Peters, Jean-Pierre Meloen, Danny Schaut, Frits Schaut, Ronny Gras, Danny Soethaert, Peter Jansen, Dylan Soetens (ik dus), Chris Soetens(mijn pa) en Wout Neyt.
Nog een mooi groepje.
Heb heeld e weg naast mijn pa gereden.
Ik rij heel lekker, en goed zeg mij pa.

We reden al vanaf het begin flink door.
Alsmaar in de 30.
We zijn zo langs de sluizen gereden van Terneuzen, en dan zo de zeedijk gevolgd.
En dan weet ik het al niet meer.
We moesten ook langs dat ene paadje rijden langs de zee van Terneuzen.
Daar aan die flats, maar dat is maar niks voor mij or.
Ik vind daar fietsen niet zo leuk.

Na ongeveer 20 km al gereden, met mij pa kop gedaan.
Hij trok 2 keer aan mijn zadel.
Ik zeg waarom doe je dat ??
Hij zei : rij eens wat trager jong.
Ik reed gewoon heel goed vandaag.
Dus de 5 km was zo om.
Dus dan weer van kop af.
Iedereen zei tegen mij : dat ik het goed gedaan had op kop.

Mijn pa zei tegen mij : Ik ga je in het vervolg meer thuis laten.
Dat zei hij omdat ik heel goed bezig ben met het fietsen.

We hebben ook nog 2 keer mis gereden.
Want we hadden al 50 km als we aankwamen aan Graauw.
!! Met een gemiddelde van bijna 34 zeiden ze !!

Nog wat gedronken, en afgestempeld.
En nog wat gebabbeld.
Mijn pa zei het daar ook tegen iedereen : In het vervolg laat ik Dylan wel thuis or.
En dan weer vertrokken.

Was van plan om kop te doen.
Want ik draaide gewoon mee.
Maar net op het einde dat die van ons bijna van kop kwamen vroeg mij pa : Dylan ga je kop doen ??
En ik zei nee ik ga blijven zitten.
Dus ons laten afzakken naar achter en geen kop gereden.
Dus dan kwamen we achteraan, en Patrick De Bouvriè en Ronny Gras deden ook geen kop meer.
Dus dan zo verder gereden.
Als voorlaatste positie!!
Over de kasseien van Westorpe vlamde Peter Jansen en Wout Neyt eens door.
Maar ja , dat hoort er allemaal bij hè.

Zo over de brug van`t Sas richting huis gereden.
Op het einde op de Westdam nog even doorgetrokken.

We kwamen thuis.
Heb dan een blikje Aquarius gedronken + een koekje geheten.
En dan mij lekker gedoucht.

Op het einde hadden we 85 km met een gemiddelde van 32,6



Geen opmerkingen:

Een reactie posten